Rodzaje zakładów bukmacherskich

2024

Rodzaje zakładów bukmacherskich

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z obstawianiem, w tym rozdziale zapoznamy Cię z różnymi typami zakładów. Przedstawimy zarówno zakłady standardowe 1, X, 2, jak i nieco bardziej skomplikowane handicapy. Dowiesz się także, jakie rodzaje zakładów możesz wnosić u najbardziej popularnych bukmacherów na świecie.

Piłka nożna – rodzaje zakładów

Zakład standardowy, pojedynczy (singiel)
Zakłady typu 1, X, 2 stanowią standardowy i najprostszy rodzaj zakładów, stosowany przez wszystkich bukmacherów. Polega on na wytypowaniu wyniku danego zdarzenia, np. zwycięstwa gospodarzy.
1 – zwycięstwo gospodarzy
X – remis
2 – zwycięstwo gości

Zakład podwójnej szansy (tzw. typ z podpórką)
Jeżeli nie jesteś do końca pewien, czy dana drużyna wygra, możesz skorzystać właśnie z tego zakładu. Tutaj wybierasz typy:
1X – wygrywasz  przy wygranej gospodarzy lub przy remisie
X2 – wygrywasz przy remisie lub wygranej gości
12 – wygrywasz przy wygranej gospodarzy lub wygranej gości, przegrywasz, gdy padnie remis
Kursy oferowane na zakłady podwójnej szansy są oczywiście dużo niższe niż przy pojedynczym typie standardowym.

Handicap
Jeżeli jeden z zawodników lub zespołów jest zdecydowanym faworytem spotkania, bukmacher oferuje zakład handicap. Polega on na tym, że słabszemu zawodnikowi dopisuje określoną liczbę punktów lub goli. Zakłady typu handicap zostały wprowadzone, żeby wyrównać kursy obu drużyn. W piłce nożnej możesz spotkać się np. z handicapem -1 lub +1. Pierwszy z nich oznacza, że na starcie faworytowi spotkania odejmuje się jednego gola, drugi zaś, że drużynie słabszej do końcowego wyniku dodaje się jedną bramkę.

Handicap (1X2) 0:x
Wybieramy zakład na zwycięstwo gospodarzy, remis bądź zwycięstwo gości.
Do wyniku początkowego drużyny gości dopisywana jest odpowiednia ilość bramek (w zależności od wybranego zakładu), np:
– „Gospodarz” (Handicap 0:1) – zakład na zwycięstwo gospodarza – do wyniku końcowego doliczana jest 1 bramka dla gości.
Przykład: wynik końcowy 3:0 – doliczamy 1 bramkę dla gości – wynik 3:1 – zwycięstwo gospodarza, zakład rozliczony jako wygrany.
– X (Handicap 0:2) – zakład na remis – do wyniku końcowego doliczone są 2 bramki dla gości.
Przykład: Wynik 3:0 dla gospodarzy, doliczamy 2 bramki dla gości, wynik 3:2 = brak remisu, zakład rozliczony jako przegrany.
– „Goście” (handicap 0:1) zakład na wygrana gości – do wyniku końcowego doliczana jest 1 bramka dla gości.
Przykład: wynik końcowy 1:1, doliczamy 1 bramkę dla gości, wynik 1:2, wygrana gości, zakład rozliczony jako wygrany.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Handicap (1X2) x:0
Wybieramy zakład na zwycięstwo gości, remis bądź zwycięstwo gospodarzy. Do wyniku początkowego drużyny gospodarzy dopisywana jest odpowiednia ilość bramek (w zależności od wybranego zakładu), np:
– „Gospodarz” (Handicap 1:0) – zakład na zwycięstwo gospodarza – do wyniku końcowego doliczana jest 1 bramka dla gospodarza.
Przykład: wynik końcowy 3:0 – doliczamy 1 bramkę dla gospodarzy – wynik 4:0 – zwycięstwo gospodarza, zakład rozliczony jako wygrany.
– X (Handicap 2:0) – zakład na remis – do wyniku końcowego doliczone są 2 bramki dla gospodarzy.
Przykład: Wynik 2:2 dla gości, doliczamy 2 bramki dla gospodarzy, wynik 4:2 = brak remisu, zakład rozliczony jako przegrany.
– „Goście” (handicap 1:0) zakład na wygrana gości – do wyniku końcowego doliczana jest 1 bramka dla gospodarzy
Przykład: wynik końcowy 1:1, doliczamy 1 bramkę dla gospodarzy, wynik 2:1, wygrana gospodarzy, zakład rozliczony jako przegrany.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Handicap -0.5/+0.5
Wybieramy zakład na wygraną drużyny. W tym zakładzie do końcowego wyniku jeżeli wybierzemy wygraną gospodarzy to odejmowane jest im – 0,5 gola od wyniku końcowego, natomiast jeżeli wybierzemy drużynie gości dodawane jest gościom +0,5 gola.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Dokładny wynik
Zakład ten dotyczy piłki nożnej i tenisa. Zawierany jest w celu wytypowania dokładnego rezultatu spotkania, czyli liczby goli obu drużyn w piłce nożnej lub liczby setów w tenisie. Twój zakład wygrywa, jeżeli wytypujesz dokładny wynik danego meczu. Kursy przy typowaniu precyzyjnego wyniku są dużo wyższe i wynoszą na najbardziej prawdopodobny wynik: 6,0 – 10,0. Warto więc czasami zagrać na dokładny wynik, bo może to przynieść naprawdę satysfakcjonującą wygraną.

Wynik do przerwy / Wynik końcowy
Zakład ten polega na wytypowaniu rezultatu pierwszej połowy i całego meczu. Aby cały zakład wygrał, oba typy na obie połowy muszą być trafne. Istnieje dziewięć możliwych kombinacji typów w tym zakładzie (H = zwycięstwo gospodarzy, A = zwycięstwo gości, D = remis):  H/H, H/D, H/A, D/H, D/D, D/A, A/H, A/D, A/A. Kurs takiego zakładu również jest dość wysoki.

Do przerwy/Cały mecz – Dokładny wynik
Wybieramy zakład na dokładny wynik meczu w 1 połowie jak i na koniec spotkania.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Liczba goli (zakres)
Wybieramy zakład na sumę strzelonych goli przez obie drużyny z dostępnych zakresów ilości bramek, np.:
0-1, 2-3, 4-5….
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Liczba goli (dokładna ilość)
Wybieramy zakład na dokładną sumę bramek strzelonych w meczu przez obie drużyny.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Poniżej/Powyżej x goli
Zakład na liczbę bramek w spotkaniu. Poniżej oznacza liczbę goli poniżej wyznaczonej granicy. Powyżej oznacza liczbę goli powyżej wyznaczonej granicy.
Jeżeli w tytule zakładu jest wpisana nazwa drużyny to zakłady te odnoszą się tylko do liczby bramek przez nią strzelonych.
Jeżeli w tytule jest wpisany przedział czasowy (np. 1 połowa) to liczone są tylko i wyłącznie bramki strzelone w tym przedziale.
Przykład:
Gospodarze poniżej/powyżej 1,5 gola w 1 połowie:
under 1,5 – mniej niż 1,5 bramki w 1 połowie dla gospodarzy (0 albo 1 bramka)
over 1,5 – więcej niż 1,5 bramki w 1 połowie dla gospodarzy (2 bramki i więcej)

Suma goli (nieparzyste/parzyste)
Wybieramy zakład na końcową liczbę – parzystą lub nieparzystą – wszystkich bramek strzelonych w spotkaniu.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Różnica zwycięstwa
Wybieramy zakład na zwycięzcę spotkania wraz z dokładną różnicą bramek na jego korzyść.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Obie drużyny strzelą bramkę
Wybieramy zakład na to czy obie drużyny zdobędą bramkę w tym spotkaniu.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Zdobędzie 1. gola w 1 połowie
Wybieramy zakład na drużynę, która jako pierwsza zdobędzie gola w 1 połowie spotkania.
Zakład dotyczy regulaminowego czasu gry.

Zdobędzie 1. gola w 2 połowie
Wybieramy zakład na drużynę, która jako pierwsza zdobędzie gola w 2 połowie spotkania.
Zakład dotyczy regulaminowego czasu gry.

Wygra do zera
Wybieramy zakład TAK/NIE na zwycięstwo drużyny wspomnianej w tytule zakładu bez straty bramki.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Pierwszy / ostatni strzelec gola
W zakładzie tym typuje się strzelca pierwszego lub ostatniego gola w meczu, bez względu na drużynę. Są to dwa autonomiczne zakłady, więc musisz określić, czy jest to zakład na pierwszego, czy ostatniego strzelca gola.

Strzeli pierwszego gola
Wybieramy drużynę, która jako pierwsza w meczu strzeli gola.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Strzeli ostatniego gola
Wybieramy drużynę, która zdobędzie ostatnią bramkę w meczu.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Pierwszy gol i wynik końcowy
Wybieramy zakład pierwszego zdobywcę gola (drużyna) połączony z wynikiem końcowym spotkania (remis, wygrana/przegrana gospodarzy albo wygrana/przegrana gości).
Przykład:
Gospodarz strzeli pierwszy i przegra – zakład wygrany w sytuacji gdy gospodarz jako pierwszy zdobędzie gola, ale mimo wszystko przegra spotkanie.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Strzeli/nie strzeli
Wybieramy zakład na to czy drużyna wymieniona w tytule zakładu zdobędzie bramkę w spotkaniu.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Połowa z większą ilością bramek
W tym zakładzie typujesz, w której połowie meczu padnie więcej bramek. Do wyboru masz trzy opcje: w pierwszej połowie, w drugiej połowie lub ta sama największa liczba bramek w przynajmniej dwóch połowach (czyli zakład „remis”).

Remis – nie ma zakładu
Typując tego rodzaju zakład, obstawiasz wygraną drużyny wymienionej jako pierwsza lub wygraną drużyny wymienionej jako druga. Gdy spotkanie zakończy się remisem, bukmacher zwraca Ci stawkę.

Czas pierwszego gola
Zakład ten polega na określeniu, w jakim przedziale czasu padnie pierwsza bramka. Masz do wyboru określone przedziały czasowe, np. typując 1-10 min., obstawiasz, że stanie się to w pierwszych dziesięciu minutach spotkania.

Zakłady specjalne
Dotyczą aktualnych i ciekawych wydarzeń społeczno-kulturalnych. Co prawda, jest ich niewiele, ale zawsze można znaleźć coś dla siebie, np. kto zdobędzie Oscara lub kto wygra popularny program telewizyjny. Poza tym, przy bardziej prestiżowych zdarzeniach (Liga Mistrzów, Mistrzostwa Świata lub Europy) oferujemy dodatkowe zakłady specjalne, na przykład o to, czy Nikolic ustrzeli hat trick w potyczce z rywalem.

Ilość kartek (poniżej/powyżej)
Zakład polega na wytypowaniu ile kartek pokaże sędzia zawodnikom uczestniczącym w grze (kartki dla zawodników rezerwowych oraz pokazane po zakończeniu meczu nie są zaliczane). W tym zakładzie czerwona oraz druga żółta kartka liczy się podwójnie (jako 2 kartki). Jeden zawodnik może „zdobyć” maksymalnie 3 kartki (1 za pierwszą żółtą kartkę i 2 za drugą żółtą lub bezpośrednią czerwoną kartkę).

Czerwona kartka w meczu?
Typujemy (TAK/NIE), czy w spotkaniu zostanie pokazana czerwona kartka.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Karny w meczu?
Wybieramy zakład na to czy w spotkaniu będzie miał miejsce rzut karny.
Zakład jest zaliczony jako wygrany w momencie wykonania rzutu karnego przez zawodnika.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Poniżej/Powyżej x punktów kartkowych
Zakład polega na wytypowaniu ilości punktów kartkowych zgodnie z następującymi zasadami: żółta kartka – 10 punktów, czerwona lub druga żółta kartka – 25 punktów. Jeden zawodnik może „zdobyć” maksymalnie 35 punktów (10 za żółtą kartkę i 25 za drugą żółtą lub bezpośrednią czerwoną kartkę). Do zakładu zaliczają się kartki pokazane tylko zawodnikom uczestniczącym w grze oraz w czasie trwania meczu (kartki dla zawodników rezerwowych oraz pokazane po zakończeniu spotkania nie są zaliczane).

Zakłady sezonowe
Degradacje i awanse uzyskane w związku z sankcjami dyscyplinarnymi nie są uwzględniane.

Drużyna ze zdobyczą bramkową
Wybieramy zakład na zdobycie bramki tylko przez drużynę (albo drużyny) wymienioną w zakładzie.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Rzuty rożne handicap –(albo+) x,5/+(albo -) 0,5 w X połowie
Typujemy drużynę która będzie miała większą ilość wykonanych rzutów rożnych w połowie meczu podanej w tytule zakładu. Handicap odejmujemy/dodajemy tylko wytypowanej przez nas w zakładzie drużynie.
Handicap z lewej strony ukośnika dotyczy drużyny gospodarzy, z prawej drużyny gości.

Kto więcej rzutów rożnych w X połowie?
Typujemy zakład na to która drużyna będzie miała wykonanych więcej rzutów rożnych w połowie meczu podanej w tytule zakładu. Możliwy do wybory zakład na REMIS.

Suma rzutów rożnych w X połowie – parzysta/nieparzysta
Typujemy czy sumaryczna ilość wykonanych rzutów rożnych w połowie podanej w tytule zakładu będzie liczbą parzystą czy tez nie.

Pierwszy rzut różny w X połowie
Typujemy zakład na to która drużyna jako pierwsza wykona rzut rożny w połowie podanej w tytule zakładu.

„Nazwa drużyny” – liczba rzutów rożnych w X połowie
Typujemy czy drużyna wymieniona w nazwie zakładu wykona (podczas trwania połowy meczu określonej również w tytule zakładu) ilość rzutów rożnych mieszczącą się w wytypowanym przez nas przedziale liczbowym.

Ostatni rzut różny w X połowie
Typujemy która drużyna jako ostatnia wykona rzut różny w połowie określonej w tytule zakładu. Do wyboru również opcja NIKT.

Liczba rzutów rożnych w X połowie
Typujemy sumaryczna liczbę wykonanych przez obie drużyny rzutów rożnych podczas trwania połowy meczu określonej w tytule zakładu. Liczba ta musi się mieścić w wytypowanym przez nas przedziale liczbowym.

1. Rzut różny:
Typujemy która drużyna wykona jako pierwsza w meczu rzut rożny. Do wyboru również opcja NIKT.

Handicap rzutów rożnych –(albo +) x,5/+(albo-) 0,5
Typujemy drużynę która będzie miała większą ilość wykonanych rzutów rożnych w meczu. Handicap odejmujemy/dodajemy tylko wytypowanej przez nas w zakładzie drużynie. Handicap z lewej strony ukośnika dotyczy drużyny gospodarzy, z prawej drużyny gości. Podstawą rozliczeni zakładu jest wynik osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Kto więcej rzutów rożnych?
Typujemy która drużyna w meczu wykona większą ilość rzutów rożnych. Podstawą rozliczeni zakładu jest wynik osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Kto wykona więcej rzutów rożnych w 15 minutowym interwale X-Y? (Zakłady na żywo)
Typujemy która drużyna wykona więcej rzutów rożnych w czasie trwania przedziału czasowego podanego w tytule zakładu. W przypadku interwałów czasowych 31-45 oraz 76-90 wliczany jest również doliczony czas gry.

„Nazwa drużyny” – liczba rzutów rożnych
Typujemy czy drużyna wymieniona w nazwie zakładu wykona ilość rzutów rożnych mieszczącą się w wytypowanym przez nas przedziale liczbowym. Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Ostatni rzut różny 
Typujemy która drużyna jako ostatnia wykona rzut różny w meczu. Do wyboru również opcja NIKT. Podstawą rozliczeni zakładu jest wynik osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Poniżej/Powyżej x.5 rzutów rożnych w X minutowym interwale X-Y
Typujemy czy w przedziale czasowym podanym w tytule zakładu liczba wykonanych rzutów rożnych będzie większa czy też mniejsza od liczby podanej również w tytule zakładu.

Zakłady specjalne – Każda drużyna powyżej 1 rzutu rożnego w każdej połowie
Typujemy czy każda z drużyn wykona w każdej połowie więcej niż jeden rzut rożny. Wykonanie przez drużynę jednego rzutu rożnego w połowie oznacza zakład przegrany.

Przedstawiliśmy Ci jedynie niektóre z zakładów na piłkę nożną. Jest ich jednak znacznie więcej. Pamiętaj, że bukmacher nie narzuca Ci, jakiego rodzaju zakład masz wybrać, które zdarzenia chcesz dodać do kuponu itp. Masz całkowicie wolną rękę w wyborze zdarzenia, rodzaju zakładu i wyniku, który chcesz obstawić.

Tenis – Rodzaje zakładów

Zakłady na mecz – w przypadku rozpoczęcia meczu, który jednak nie został zakończony, wszystkie typy odnoszące się do tego meczu/seta będą anulowane. Zakłady na pierwszy set będą rozliczone pod warunkiem, że pierwszy set zostanie zakończony. Jeśli spotkanie będzie opóźnione z jakichkolwiek powodów tj. zła pogoda, zmiana godziny zakłady będą rozstrzygnięte na podstawie oficjalnego wyniku meczu.

Liczba gemów w pierwszym secie, Powyżej/Poniżej – Całkowita liczba gemów rozegrana w pierwszym secie. Pierwszy set musi zostać rozegrany do końca w przeciwnym razie wszystkie zakłady zostaną anulowane za wyjątkiem zakładów, które zostaną rozstrzygnięte przed czasem przerwania meczu.

Dokładny wynik – Zakład polega na wytypowaniu dokładnego wyniku meczu. Jeśli cały mecz nie zostanie rozegrany do końca zakład będzie anulowany

Dokładny wynik pierwszego seta – Zakład polega na wytypowaniu wyniku pierwszego seta. Jeśli pierwszy set nie zostanie rozegrany do końca, zakłady zostaną anulowane

Liczba gemów w secie – Zakład polega na wytypowaniu ile gemów zostanie rozegranych we wskazanym secie. Jeśli set nie zostanie rozegrany do końca, zakłady zostaną anulowane.

Liczba setów – Zakład polega na wytypowaniu liczby setów w meczu. Jeśli cały mecz nie zostanie rozegrany do końca zakład zostanie anulowany.

Liczba gemów w meczu, Powyżej/Poniżej – Całkowita liczba gemów rozegranych w meczu. Całe spotkanie musi zostać rozegrane do końca, w przeciwnym razie zakłady zostaną anulowane za wyjątkiem zakładów, które zostaną rozstrzygnięte przed czasem przerwania meczu.

Zawodnik handicap – Zawodnikowi zostaje przyznany handicap, który będzie dodany do liczby wygranych gemów. Całe spotkanie musi być rozegrane do końca, w przeciwnym razie zakłady będą anulowane.

Czy będzie Tie-Break? – Zakład polega na wytypowaniu czy w meczu będzie miał miejsce Tie-Break. Jeśli mecz nie zostanie rozegrany do końca zakłady będą nieważne, za wyjątkiem zakładów, które zostaną rozstrzygnięte przed czasem przerwania meczu.

Nazwa zawodnika” wygra seta
Typujemy czy zawodnik wymieniany w tytule zakładu wygra przynajmniej 1 set w spotkaniu.
Jeśli mecz nie zostanie rozegrany do końca zakłady będą nieważne, za wyjątkiem zakładów, które zostaną rozstrzygnięte przed czasem przerwania meczu.

Dokładny wynik
Typujemy spośród dostępnych zakładów dokładny wynik spotkania.
Jeśli mecz nie zostanie rozegrany do końca zakłady będą nieważne.

Wygra 1 seta/wygra mecz
Typujemy jednocześnie zwycięzcę PIERWSZEGO seta oraz zwycięzcę całego spotkania.
Jeśli mecz nie zostanie rozegrany do końca zakłady będą nieważne.

Zwycięzca 1 seta
Typujemy zawodnika który wygra PIERWSZY set w spotkaniu.
Jeśli mecz nie zostanie rozegrany do końca zakłady będą nieważne, za wyjątkiem zakładów, które zostaną rozstrzygnięte przed czasem przerwania meczu.

Dokładny wynik 1 seta
Typujemy dokładny wynik PIERWSZEGO seta spośród wyników do wyboru.
Jeśli mecz nie zostanie rozegrany do końca zakłady będą nieważne, za wyjątkiem zakładów, które zostaną rozstrzygnięte przed czasem przerwania meczu.

Zwycięzca 2 seta
Typujemy zawodnika który wygra DRUGI set w spotkaniu.
Jeśli mecz nie zostanie rozegrany do końca zakłady będą nieważne, za wyjątkiem zakładów, które zostaną rozstrzygnięte przed czasem przerwania meczu.

Suma gemów w 1 secie
Typujemy jaka będzie sumaryczna ilość gemów zdobytych przez obu zawodników w PIERWSZYM secie.
Jeśli mecz nie zostanie rozegrany do końca zakłady będą nieważne, za wyjątkiem zakładów, które zostaną rozstrzygnięte przed czasem przerwania meczu. Tie-Break liczony jest normalnie jako gem, np wynik seta to: 7-6 = 13 gemów
Przykład:
Wybrany zakład powyżej 8,5 – wynik w secie 6:3 – zakład wygrany. – wynik w secie 6:1 – zakład przegrany
Wybrany zakład poniżej 8,5 – wynik w secie 6:1 (suma 7) zakład wygrany. – wynik w secie 6:3 – zakład przegrany.

Poniżej/powyżej x gemów
Wybieramy zakład na to czy liczba gemów zdobytych w całym meczu przez obu zawodników będzie większa albo mniejsza od liczby gemów określonej w tytule zakładu.
Jeśli mecz nie zostanie rozegrany do końca zakłady będą nieważne, za wyjątkiem zakładów, które zostaną rozstrzygnięte przed czasem przerwania meczu.

„Nazwa zawodnika” Poniżej/Powyżej x gemów
Typujemy czy zawodnik wymieniony w tytule zakładu zdobędzie więcej albo mniej gemów w całym meczu od liczby wymienionej w tytule zakładu.
Jeśli mecz nie zostanie rozegrany do końca zakłady będą nieważne, za wyjątkiem zakładów, które zostaną rozstrzygnięte przed czasem przerwania meczu.

Handicap gemów +(albo-)x,5/-(albo+)x,5
Typujemy zwycięzcę spotkania wraz z doliczonym albo odjętym handicapem gemów do końcowego wyniku spotkania. Handicap zapisany z lewej strony dotyczy zawodnika wymienionego w pierwszej kolejności od lewej strony. Handicap z prawej strony dotyczy zawodnika umieszczonego w nazwie wydarzenia po prawej stronie. Handicap ten może być tylko dodany/odjęty przy wytypowanym zawodniku.
Przykład:
handicap gemów +3,5/-3,5
Zawodnik X – zawodnik Y
Wynik meczu 1:6 2:6- suma gemów zawodnik X – 3 , zawodnik Y 12
Wytypowaliśmy zawodnika X – do jego wyniku dopisujemy 3,5 gema co daje razem 6,5 niestety zakład przegrany gdyż wciąż jest to mniej od liczby gemów zawodnika Y
Jeśli mecz nie zostanie rozegrany do końca zakłady będą nieważne.

1-szy set handicap x:0
Typujemy zwycięzcę pierwszego seta przy handicapie setowym x dopisanym do wyniku z tego seta zawodnikowi który jest „gospodarzem” ( z lewej strony tytułu wydarzenia)
Jeśli mecz nie zostanie rozegrany do końca zakłady będą nieważne, za wyjątkiem zakładów, które zostaną rozstrzygnięte przed czasem przerwania meczu.

Handicap setowy +(albo-) x,5/-(albo +) x,5
Typujemy zwycięzcę spotkania wraz z doliczonym albo odjętym handicapem setów (x,5) do końcowego wyniku spotkania. Handicap zapisany z lewej strony dotyczy zawodnika wymienionego w pierwszej kolejności od lewej strony. Handicap z prawej strony dotyczy zawodnika umieszczonego w nazwie wydarzenia po prawej stronie. Handicap ten może być tylko dodany/odjęty przy wytypowanym zawodniku.
Jeśli mecz nie zostanie rozegrany do końca zakłady będą nieważne.

Liczba setów
Typujemy dokładna liczbę setów która padnie w tym spotkaniu.
Jeśli mecz nie zostanie rozegrany do końca zakłady będą nieważne.

set wygrany 6:0 w meczu?
Typujemy czy w w/w spotkaniu w jednym z setów padnie wynik 6:0 dla któregokolwiek z graczy.
Jeśli mecz nie zostanie rozegrany do końca zakłady będą nieważne, za wyjątkiem zakładów, które zostaną rozstrzygnięte przed czasem przerwania meczu.

Liczba gemów – Nieparzyste/Parzyste
Typujemy czy w w/w spotkaniu sumaryczna liczba gemów zdobytych przez zawodników w całym spotkaniu będzie liczbą parzystą czy tez nieparzystą.
Jeśli mecz nie zostanie rozegrany do końca zakłady będą nieważne.

Rynki Przedmeczowe – jeżeli mecz zostanie przerwany przed zakończeniem spotkania, wszystkie zakłady będą ważne przy założeniu, że przebieg meczu nie miałby wpływu na wynik lub wydarzenie zostanie przeniesione/dokończone w ciągu 24 godzin, w przeciwnym wypadku zakłady zostaną anulowane.

Wszystkie rynki zostaną rozliczone na podstawie wyniku po zakończeniu finałowego wyścigu (rozgrywki ligowe) lub prezentacji na podium (wyścigi indywidualne/Grand Prix). Poźniejsze odwołania, dyskwalifikacje i odliczenia punktów nie liczą się.

Na żywo – jeżeli mecz zostanie przerwany przed zakończeniem spotkania, wszystkie zakłady będą nieważne, chyba że dokończenie meczu nie wpłynęłoby na wynik.

Wszystkie rynki zostaną rozliczone na podstawie wyniku po zakończeniu finałowego wyścigu (rozgrywki ligowe) lub prezentacji na podium (wyścigi indywidualne/Grand Prix). Poźniejsze odwołania, dyskwalifikacje i odliczenia punktów nie liczą się.

 Indywidualne zawody/Grand Prix

Zakłady na zwycięstwo w mistrzostwach (długoterminowe) – wszyscy są wliczani, niezależnie, czy biorą udział, czy nie. Zakłady zostaną rozliczone na podstawie punktów po finałowym Grand Prix sezonu i późniejsze dochodzenia/wątpliwości nie będą miały wpływu na ich rozliczenie.

Indywidualne zawody/Grand Prix – klasyfikacja oficjalna podium służy do rozliczenia zakładów.

Zakłady na wyniki pojedynczych wyścigów

Zakłady na wyniki pojedynczych wyścigów zostaną rozliczone na podstawie wyniku wyścigu przed dodaniem punktów z ewentualnego „jokera” (podwojenia).

 Zwycięzca indywidualnego wyścigu

Wszyscy czterej wymienieni uczestnicy muszą rozpocząć wyścig, w przeciwnym razie zakłady będą nieważne.

Uczestnicy – H2H/Handicap – H2H (spotkania ligowe)

Wszystkie wyścigi liczą się, punkty liczone są jako normalne wyniki tj. 3-2-1-0. Punkty bonusowe nie liczą się do rozliczenia.

W przypadku uzyskania przez zawodników takiej samej ilości punktów następuje zwrot zakładu (dotyczy spotkań ligowych)

Zakłady są ważne w H2H, jeżeli obydwaj uczestnicy ukończą przynajmniej jeden wyścig (wykluczenia liczą się). Ponadto, jeżeli mecz zostanie odwołany przed zakończeniem, wszystkie zakłady zostaną anulowane, chyba że wynik zakładu został już matematycznie określony.

Żużel H2H – turnieje Grand Prix i inne zawody indywidualne

Zakład na zawodnika, który osiągnie wyższe miejsce w klasyfikacji generalnej zawodów (przy równej ilości punktów decyduje regulamin turnieju)

 Suma punktów zawodnika

Wszystkie wyścigi liczą się, ze wszystkimi punktami liczącymi się jako normalne wyniki tj. 3-2-1-0. Punkty bonusowe nie liczą się do rozliczenia.

Zakłady będą ważne, kiedy zawodnik ukończy przynajmniej jeden wyścig (wykluczenia liczą się). Ponadto, jeżeli mecz zostanie odwołany przed zakończeniem, wszystkie zakłady zostaną anulowane, chyba że wynik zakładu został już matematycznie określony

Kiedy suma punktów zawodnika jest oferowana dla turniejów Grand Prix i Mistrzostw Europy, rozliczenie będzie oparte na podstawie punktów zdobytych w głównej rundzie (20 wyścigów), z wyłączeniem wyścigów w półfinale i finale.

Zwycięzca biegu

Zakład jest ważny pod warunkiem, że skład biegu nie zmieni się, tj. wszyscy wymienieni zawodnicy wezmą w nim udział. W przypadku zmiany któregokolwiek zawodnika, stawki zostaną zwrócone.

Zdobywca największej ilości punktów w meczu (spotkania ligowe)

 W przypadku zdobycia najwyżej ilości punktów w meczu przez dwóch lub więcej zawodników o zwycięstwie decyduje mniejsza liczba odjechanych biegów.

Jeśli to nadal nie determinuje zwycięzcy, wówczas decyduje większa liczba zwycięstw biegowych, a w dalszej kolejności drugich oraz trzecich miejsc.

Przy dalszym remisie, zastosowanie ma reguła „Dead Heat”.

W przypadku kiedy wymieniony na liście zawodnik nie wystartuje w zawodach, wszystkie zakłady postawione na ten rynek pozostają ważne.

Zakłady sezonowe (najlepszy w drużynie)
Zwycięzcą zakładu zostaje zawodnik najwyżej sklasyfikowany pod względem średniej biegopunktowej (łącznie z punktami bonusowymi) na koniec rundy zasadniczej. Zawodnik musi zostać sklasyfikowany w oficjalnych statystykach rozgrywek.

Ekstraliga – klasyfikacja końcowa:
Zakłady zostaną rozliczone na podstawie klasyfikacji końcowej rozgrywek, łącznie z fazą Play Off. Dotyczy to również pojedynków H2H pomiędzy drużynami.

Najlepszy junior
Zwycięzcą zakładu zostaje zawodnik najwyżej sklasyfikowany pod względem średniej biegopunktowej (łącznie z punktami bonusowymi) na koniec rundy zasadniczej. Zawodnik musi zostać sklasyfikowany w oficjalnych statystykach rozgrywek.

Speedway Best Pairs

Zakłady H2H między drużynami rozliczane są na podstawie oficjalnej klasyfikacji turnieju, z uwzględnieniem biegów finałowych.

Speedway Best Pairs (zawodnicy H2H):

W przypadku pojedynków H2H pomiędzy zawodnikami, decydują punkty zgromadzone w rundzie zasadniczej turnieju (21 biegów). Punkty bonusowe nie wlicząją się.
Jeżeli zawody zostaną przerwane i zaliczone przed zakończeniem 21 biegów, zakłady zostaną anulowane, chyba że wynik zakładu został już matematycznie określony.

Speedway Best Pairs (zawodnicy H2H):

W przypadku pojedynków H2H pomiędzy zawodnikami, decydują punkty zgromadzone w rundzie zasadniczej turnieju (21 biegów). Punkty bonusowe nie wlicząją się.
Jeżeli zawody zostaną przerwane i zaliczone przed zakończeniem 21 biegów, zakłady zostaną anulowane, chyba że wynik zakładu został już matematycznie określony.

Hokej – rodzaje zakładów

Zawodnik – strzeli gola?
Zakład dotyczy czy zawodnik strzeli gola w regulaminowym czasie lub dogrywce. Bramki zdobyte w serii rzutów karnych nie są zaliczane. Zawodnik musi wystąpić w spotkaniu, aby zakład był ważny.

Strzeli pierwszego/ostatniego gola
Typujemy drużynę która strzeli pierwszego albo ostatniego gola.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Obie drużyny strzelą bramkę
Typujemy czy w regulaminowym czasie gry obie drużyny zdobędą przynajmniej po jednej bramce.

Suma goli w x tercji
Typujemy czy suma goli w tercji podanej w tytule zakładu będzie parzysta czy też nieparzysta. W przypadku braku goli wygrywa zakład „parzysty”.

Handicap +0,5/-0,5 w X tercji
Typujemy zwycięzcę podanej w tytule tercji – handicap jest tylko doliczany lub odejmowany przy wytypowanej przez nas drużynie.
Przykład:
– typujemy drużynę gości – handicap zostanie odjęty tylko drużynie gości – gospodarzom zostaje wynik bramkowy z danej tercji (bez dodanego handicap).
– typujemy drużynę gospodarzy – handicap zostanie dodany tylko drużynie gospodarzy – przy gościach zostaje wynik bramkowy z danej tercji (bez odjętego handicap).

Pierwszy gol w X tercji
Typujemy drużynę która jako pierwsza zdobędzie bramkę w tercji podanej w tytule zakładu. Do wyboru jest również opcja „nikt”.

Ostatni gol w X tercji
Typujemy drużynę która jako ostatnia zdobędzie bramkę w tercji podanej w tytule zakładu. Do wyboru jest również opcja „nikt”.

Różnica zwycięstwa
Wybieramy zwycięzcę spotkania oraz różnice bramek jaką to zwycięstwo odniósł nad przeciwnikiem.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Poniżej/powyżej X goli
Typujemy ilość bramek w meczu zdobytych sumarycznie przez obie drużyny.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Poniżej/powyżej w X tercji
Typujemy ilość bramek zdobytych sumarycznie przez obie drużyny w tercji podanej w tytule zakładu.

„Nazwa zespołu” poniżej/powyżej X,5 gola
Typujemy czy zespół którego nazwa zawarta jest w tytule zdobędzie w meczu więcej/mniej bramek od liczby podanej tytule zakładu.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Handicap (1X2) 0:X
Typujemy zwycięzcę meczu lub tez remis na podstawie sumy zdobytych goli oraz handicapu (x goli) jaki zostanie dopisany do końcowego wyniku meczu drużynie gości.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Handicap (1X2) X:0
Typujemy zwycięzcę meczu lub tez remis na podstawie sumy zdobytych goli oraz handicapu (x goli) jaki zostanie dopisany do końcowego wyniku meczu drużynie gospodarzy. 
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Handicap +( lub „-” )X,5/-(lub „+” )X,5
Typujemy zwycięzcę meczu – handicap zostanie w tym przypadku dodany albo odjęty tylko wytypowanej przez nas drużynie. Handicap z lewej strony dotyczy drużyny gospodarzy, z prawej drużyny gości.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Tercja z największa ilością goli
Wybieramy zakład na tercję w której padnie największa ilość bramek zdobyta sumarycznie przez obie drużyny. Zakład „remis” oznacza typ w którym największa ta sama ilość bramek padła w przynajmniej 2 tercjach.

Poniżej/powyżej X,5 goli (z dogrywką)
Typujemy zakład na ilość bramek zdobytych sumarycznie przez obie drużyny w czasie meczu wraz z dogrywką. Rzuty karne liczone są jako jedna bramka zdobyta na korzyść drużyny która wygrała serię karnych. Przykład:
Powyżej 3,5 gola z dogrywką – wynik meczu po dogrywce 1:1, karne wygrywają gospodarze co daje wynik 2:1 – zakład przegrany.

Wynik końcowy i poniżej/powyżej X gola
Typujemy zwycięzcę spotkania w regulaminowym czasie gry oraz liczbę goli zdobytych sumarycznie przez obie drużyny w tym czasie.

Suma goli
Typujemy czy liczba zdobytych sumarycznie przez obie drużyny goli będzie parzysta czy też nie.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Koszykówka – rodzaje zakładów

Wynik końcowy
Zakład ten dotyczy końcowego rezultatu meczu w regulaminowym czasie gry. Możliwe opcje do wytypowania to zwycięstwo gospodarzy, remis oraz zwycięstwo gości. W rozliczeniu tego zakładu nie bierze się pod uwagę ewentualnych dogrywek.

Zwycięzca 2-drogowo
Zakład dotyczy końcowego rezultatu meczu wraz z ewentualnymi dogrywkami. Możliwe opcje do wytypowania to zwycięstwo gospodarzy oraz zwycięstwo gości.

Handicap (1X2) 0:x lub x:0
Zakład dotyczy końcowego rezultatu meczu w regulaminowym czasie gry po uprzednim dodaniu jednej z drużyn wirtualnych punktów. Na przykład drużynie gości dodajemy 5 punktów (handicap 0:5), a mecz zakończy się wynikiem 70:68 to zakład zostanie rozliczony wg wirtualnego wyniku 70:73. Możliwe opcje do wytypowania to zwycięstwo gospodarzy, remis, oraz zwycięstwo gości. W rozliczeniu tego zakładu nie bierze się pod uwagę ewentualnych dogrywek.

Poniżej/Powyżej x punktów (2-drogowo)
Zakład dotyczy sumy punktów uzyskanych przez obie drużyny w meczu wraz z ewentualnymi dogrywkami. Możliwe opcje do wytypowania to powyżej lub poniżej podanej linii punktowej.

Poniżej/Powyżej x punktów (3-drogowo)
Zakład dotyczy sumy punktów uzyskanych przez obie drużyny w regulaminowym czasie. Możliwe opcje do wytypowania to powyżej lub poniżej oraz dokładna liczba podanej linii punktowej. W rozliczeniu tego zakładu nie bierze się pod uwagę ewentualnych dogrywek.

Poniżej/Powyżej x punktów (2-drogowo) w ofercie zakładów „NA ŻYWO”
Zakład dotyczy sumy punktów uzyskanych przez obie drużyny w regulaminowym czasie. Możliwe opcje do wytypowania to powyżej lub poniżej podanej linii punktowej. Podstawą rozliczenia tego zakładu jest wynik osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Poniżej/Powyżej x punktów (z dogrywką) w ofercie zakładów „NA ŻYWO”
Zakład dotyczy sumy punktów uzyskanych przez obie drużyny w czasie meczu wraz z ewentualnymi dogrywkami. Możliwe opcje do wytypowania to powyżej lub poniżej podanej linii punktowej.

Handicap –(albo+) x,5/+(albo-) X,5
Typujemy zwycięzcę spotkania. Do wyniku końcowego dopisujemy (albo odejmujemy w zależności od tytułu zakładu) liczbę punktów opisanych w tytule zakładu. Punkty są odejmowane/dodawane tylko wytypowanej przez nas drużynie. Handicap z lewej strony ukośnika dotyczy drużyny gospodarzy, z prawej drużyny gości. Do zakładu wliczane są ewentualne dogrywki.

Handicap –(albo+) x,5/+(albo-) X,5 w ofercie zakładów „NA ŻYWO”
Typujemy zwycięzcę spotkania. Do wyniku końcowego dopisujemy (albo odejmujemy w zależności od tytułu zakładu) liczbę punktów opisanych w tytule zakładu. Punkty są odejmowane/dodawane tylko wytypowanej przez nas drużynie. Handicap z lewej strony ukośnika dotyczy drużyny gospodarzy, z prawej drużyny gości. W rozliczeniu tego zakładu brane są pod uwagę również dogrywki.

Kwarta z największą ilością punktów
Typujemy w której kwarcie padnie największa ilość rzuconych punktów sumarycznie przez obie drużyny. Zakład „REMIS” oznacza, że w przynajmniej 2 kwartach padnie najwyższa liczba zdobytych punktów.

Liczba punktów
Typujemy przedział punktowy w jakim padnie dokładna ilość zdobytych punktów przez obie drużyny w meczu.
Podstawą rozliczenia kuponu jest wynik uzyskany w regulaminowym czasie gry.

Wynik do przerwy/wynik końcowy
Typujemy drużynę która zdobędzie więcej punktów w 1 połowie oraz jednocześnie wygra spotkanie.
Podstawą rozliczenia kuponu jest wynik uzyskany w regulaminowym czasie gry.

Różnica Zwycięstwa (z dogrywką)
Typujemy która drużyna wygra spotkanie oraz jakim stosunkiem punktów (wybieramy przedział punktowy) odniesie ona to zwycięstwo nad swoim przeciwnikiem. Podstawa rozliczenia kuponu jest wynik uzyskany wraz z ewentualną dogrywką.

Wynik X połowy
Typujemy drużynę która zdobędzie większą ilość punktów od przeciwnika w połowie opisanej w tytule zakładu. Możliwość wytypowania również remisu (X).

Remis nie ma zakładu – X połowa
Typujemy drużynę która zdobędzie większą ilość punktów od przeciwnika w połowie opisanej w tytule zakładu. W przypadku remisu zakład jest rozliczony jako zwrot.

Wynik X połowy (2-drogowo)
Typujemy drużynę która zdobędzie większą ilość punktów od przeciwnika w połowie opisanej w tytule zakładu. Remis w tym przypadku oznacza rozliczenie zdarzenia jako zwrot.

Remis nie ma zakładu w X kwarcie
Typujemy zwycięzcę opisanej w tytule zakładu kwarty. W przypadku remisu zakład rozliczony zostanie jako zwrot.

Poniżej/powyżej X,5 pkt w X kwarcie
Typujemy czy w kwarcie opisanej w tytule zakładu obie drużyny zdobędą razem ilość punktów mniejszą lub większa od ilości podanej w tytule zakładu.

Wynik X kwarty
Typujemy zwycięzcę lub remis w kwarcie opisanej w tytule zakładu.

„Nazwa drużyny” poniżej/powyżej x,5 punktów
Typujemy czy drużyna podana w tytule zakładu zdobędzie mniej czy też więcej punktów od liczby podanej w tytule zakładu.
Do zakładu wliczone zostają też ewentualne dogrywki.

„Nazwa drużyny” poniżej/powyżej x,5 punktów w ofercie zakładów „NA ŻYWO”
Typujemy czy drużyna podana w tytule zakład zdobędzie mniej czy też więcej punktów od liczby podanej w tytule zakładu.
W rozliczeniu tego zakładu brane są pod uwagę również dogrywki.

Poniżej/Powyżej X,5 punktów w X połowie.
Typujemy czy sumarycznie obie drużyny w połowie podanej w tytule zakładu zdobędą więcej czy też mniej punktów od liczby podanej również w tytule zakładu.

Wynik końcowy i Poniżej powyżej X,5 punktów
Typujemy zwycięzcę spotkania do pary wraz z tym czy sumarycznie obie drużyny w meczu zdobędą więcej czy też mniej punktów od liczby podanej również w tytule zakładu. Do zakładu wliczane są ewentualne dogrywki.

Suma punktów – nieparzysta/parzyste
Typujemy czy sumaryczna ilość punktów zdobytych w meczu przez obie drużyny będzie liczbą parzystą czy też nie. Do zakładu wliczane są ewentualne dogrywki.

Suma punktów w X połowie – parzyste/nieparzyste.
Typujemy czy sumaryczna ilość punktów zdobytych w połowie opisanej w tytule zakładu przez obie drużyny będzie liczbą parzystą czy też nie.

Suma punktów w X kwarcie – parzyste/nieparzyste
Typujemy czy sumaryczna ilość punktów zdobytych w kwarcie opisanej w tytule zakładu przez obie drużyny będzie liczbą parzystą czy też nie.

„Nazwa zawodnika” poniżej/powyżej X,5 punktów
Typujemy czy zawodnik podany w tytule zakładu zdobędzie mniej czy też więcej punktów od liczby podanej w tytule zakładu w czasie trwania meczu.
Do zakładu wliczone zostają też ewentualne dogrywki.

Lekkoatletyka – rodzaje zakładów

Kto lepszy (H2H):

Jeżeli obaj zawodnicy awansują do finału o wyniku decyduje czas który tam uzyskają. W przypadku awansu do finału / kolejnego etapu eliminacji tylko jednego z nich, jest on automatycznie zwycięzcą zakładu. W pozostałych przypadkach decyduje wynik z biegów eliminacyjnych.
Aby zakład był ważny obaj zawodnicy muszą wystąpić w zawodach.

Piłka ręczna – rodzaje zakładów

1X2
Typujemy zwycięzcę spotkania lub remis. Podstawą rozliczenia jest wynik osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Remis – nie ma zakładu
Typujemy zwycięzcę spotkania. W przypadku remisu zakład zostaje rozliczony jako zwrot. Podstawą rozliczenia jest wynik osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Wynik do przerwy/wynik końcowy
Typujemy jednocześnie zwycięzcę pierwszej połowy oraz zwycięzcę całego spotkania. Podstawą rozliczenia jest wynik osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Różnica zwycięstwa
Typujemy zwycięzcę spotkania oraz przedział bramkowy jakim to zwycięstwo zostanie odniesione nad przeciwnikiem. Podstawą rozliczenia jest wynik osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Wynik X połowy
Typujemy zwycięzcę połowy określonej w tytule zakładu lub remis w tej połowie.

Remis nie ma zakładu – X połowa
Typujemy zwycięzcę połowy określonej w tytule zakładu. W przypadku remisu zakład zostaje rozliczony jako zwrot.

Podwójna szansa – X połowa
Typujemy zakład na podwójną szansę w połowie określonej w tytule zakładu.
Przykład:
– typujemy zakład „gospodarze/x” – kupon wygrany w przypadku gdy spotkanie zakończy się zwycięstwem gospodarzy albo remisem.
– typujemy „gospodarze/goście – kupon wygrany gdy wygra drużyna gości albo gospodarzy, remis w tym przypadku oznacza kupon przegrany.

Poniżej/Powyżej X goli w X połowie
Typujemy czy w połowie określonej w tytule zakładu padnie więcej lub mniej bramek (sumarycznie rzuconych przez obie drużyny) od liczby podanej w wybranym zakładzie.

Poniżej/Powyżej X goli
Typujemy czy w meczu padnie więcej lub mniej bramek (sumarycznie rzuconych przez obie drużyny) od liczby podanej w wybranym zakładzie. Podstawą rozliczenia jest wynik osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

„Nazwa drużyny” Poniżej/Powyżej X,5 gola
Typujemy czy w meczu drużyna wymieniona w tytule zakładu zdobędzie mniej lub więcej bramek od liczby podanej również w tytule zakładu.
Zakład dotyczy regulaminowego czasu gry.

Handicap –(albo+) x,5/+(albo-) X,5
Typujemy zwycięzcę spotkania. Do wyniku końcowego dopisujemy(albo odejmujemy w zależności od tytułu zakładu) liczbę goli opisanych w tytule zakładu. Bramki są odejmowane/dodawane tylko wytypowanej przez nas drużynie. Handicap z lewej strony ukośnika dotyczy drużyny gospodarzy, z prawej drużyny gości. Zakład dotyczy regulaminowego czasu gry.

Połowa z większą ilością bramek
Typujemy zakład na to, która połowa będzie miała większa ilość bramek sumarycznie zdobytych przez obie drużyny. Zakład REMIS oznacza że w obu połowach padła taka sama ilość bramek.

Wynik końcowy i Poniżej/Powyżej X gola
Typujemy zwycięzcę spotkania (albo remis) oraz czy ilość bramek w meczu zdobytych przez obie drużyny przekroczy(albo nie) liczbę podaną w tytule zakładu. Podstawą rozliczenia jest wynik osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Suma goli (nieparzyste/parzyste)
Typujemy czy suma goli zdobytych przez obie drużyny w meczy będzie liczbą parzystą czy tez nieparzystą.
Zakład dotyczy regulaminowego czasu gry.

Ilość goli w X połowie – nieparzysta/parzysta
Typujemy czy ilość bramek sumarycznie zdobyta przez obie drużyny w połowie określonej w tytule zakładu będzie liczbą parzystą albo nieparzystą.

Wyścig do X bramek
Typujemy drużynę, która jako pierwsza zdobędzie w meczu liczbę bramek podaną w tytule zakładu.

Baseball- rodzaje zakładów

Zwycięzca
Typujemy zwycięzcę spotkania
W zakładzie do wyboru jest tylko drużyna gospodarzy albo gości, bez remisu.
W tym wypadku pod uwagę brany jest tylko wynik z dodatkowymi inningami.

Różnica zwycięstwa (z dodatkowymi inningami)
Typujemy drużynę która wygra spotkanie oraz jaką różnica wygranych inningów odniesie to zwycięstwo.
W tym wypadku pod uwagę brany jest tylko wynik z dodatkowymi inningami.

Poniżej/Powyżej x,5 punktów (z dodatkowymi inningami)
Typujemy czy suma zdobytych punktów przez obie drużyny przekroczy lub nie liczbę podaną w tytule zakładu. Do wyniku wliczane są punkty zdobyte w dodatkowych inningach.

„Nazwa drużyny” Poniżej/Powyżej x,5 pkt
Typujemy czy drużyna której nazwa zawarta jest w tytule zakładu zdobędzie większa lub mniejszą liczbę punktów w meczu od liczby podanej w tytule zakładu. W tym wypadku brany jest pod uwagę tylko wynik bez dodatkowych inningów, dogrywek. Liczy się regulaminowe 9 inningów drużyny.

Handicap (z dogrywką) 0 : x,5
Typujemy zwycięzcę spotkania. Do wyniku spotkania (wraz z inningami rozegranymi w dogrywce) doliczone zostaje liczba x,5 punktów dla drużyny gości. Zakład dotyczy ilości zdobytych punktów.

Handicap punktów (z dogrywką)  x,5 : 0
Typujemy zwycięzcę spotkania. Do wyniku spotkania (wraz z inningami rozegranymi w dogrywce) doliczone zostaje liczba x,5 punktów dla drużyny gospodarzy.

Suma punktów (z dodatkowymi inningami) – Nieparzyste/Parzyste
Typujemy czy w spotkaniu suma punktów zdobytych przez obie drużyny będzie liczba parzysta czy tez nieparzystą.

Czy będą dodatkowe inningi?
Typujemy czy w spotkaniu rozegrane zostaną dodatkowe inningi TAK lub NIE.

Wynik końcowy i Poniżej/Powyżej x,5 pkt
Typujemy jednocześnie zwycięzcę spotkania wraz z zakładem na to czy ilość zdobytych punktów w całym meczu wraz z dodatkowymi inningami przekroczy (lub nie) liczbę punktów wskazaną w tytule zakładu.

Siatkówka – rodzaje zakładów

Zwycięzca
Typujemy zwycięzcę spotkania.

Ilość setów (X,5)
Typujemy, czy będzie więcej lub mniej setów niż linia podana w tytule zakładu.

Zwycięzca X seta
Typujemy drużynę która zwycięży w secie podanym w tytule zakładu.

Poniżej/powyżej X punktów
Typujemy czy w spotkaniu sumaryczna liczba punktów zdobytych przez obie drużyny przekroczy liczbę wskazaną przez nas w wybranym zakładzie.

Poniżej/powyżej X punktów w X secie
Typujemy czy w secie podanym w tytule zakładu sumaryczna liczba punktów zdobytych przez obie drużyny przekroczy liczbę wskazaną przez nas w wybranym zakładzie.

Handicap setowy 0 : X,5
Typujemy zwycięzcę spotkania na podstawie wyniku końcowego spotkania oraz liczby setów dodanych drużynie gości w tytule zakładu.

Handicap setowy X,5 : 0
Typujemy zwycięzcę spotkania na podstawie wyniku końcowego spotkania oraz liczby setów dodanych drużynie gospodarzy w tytule zakładu.

1-szy set handicap X:0
Typujemy zwycięzcę pierwszego seta na podstawie ilości punktów zdobytych przez poszczególne drużyny oraz punktów dopisanych drużynie gospodarzy w zakładzie przez nas wybranym.

Handicap +(albo-) X,5 / -(albo +) X,5
Typujemy zwycięzcę spotkania na podstawie zdobytych małych punktów a także dodatkowych punktów (handicap) dopisanych albo odjętych (w zależności od tego co jest ujęte w tytule zakładu) drużynie przez nas wytypowanej. Punkty handicap z lewej strony „/” dotyczą tylko drużyny gospodarzy, natomiast z prawej strony „/” tylko drużyny gości. Punkt są dodawana albo odejmowane (w zależności od opisu zakładu) tylko i wyłącznie wytypowanej przez nas drużynie.

Dokładny wynik
Typujemy dokładny wynik spotkania spośród dostępnych zakładów.

Ilość setów
Typujemy liczbę setów rozegranych w spotkaniu. Tie-break jest również liczony jako liczony.

Ilość setów z grą na przewagi
Typujemy liczbę setów rozegranych w spotkaniu, w których miała miejsce gra „na przewagi”. Tie-break jest liczony.

X. Set – suma punktów (nieparzyste/parzyste)
Typujemy czy w secie opisanym w tytule zakładu liczba punktów zdobytych sumarycznie przez obie drużyny będzie liczbą parzystą czy też nieparzystą.

Skoki narciarskie – rodzaje zakładów

Zasady ogólne:
W przypadku przełożenia zawodów na inny dzień, wszystkie zakłady pozostają ważne pod warunkiem rozegrania ich w ciągu 48 godzin od pierwotnej daty.
Wyjątkiem jest sytuacja, w której zawody zostaną przeniesione w inne miejsce lub na inny obiekt (profil skoczni). Wówczas wszystkie zakłady postawione na dany turniej zostaną anulowane.

Zwycięzca zawodów: 
Zakład na zwycięzce turnieju. Aby zakład był ważny musi zostać rozegrana minimum jedna seria zawodów.

H2H – kto lepszy:
Zakład na to, który z zawodników zajmie wyższe miejsce w klasyfikacji.
Aby zakład był ważny, obaj zawodnicy muszą wystartować w konkursie głównym (dyskwalifikacja liczy się jako start).

H2H – kto lepszy (1 seria): 
Zakład na to, który z zawodników zajmie wyższe miejsce w klasyfikacji piewszej serii zawodów.
Aby zakład był ważny, obaj zawodnicy muszą wystartować w konkursie głównym (dyskwalifikacja liczy się jako start).

Najlepszy w grupie:
Zakład na to, który z wymienionych w danej grupie zawodników, zajmie najwyższe miejsce w klasyfikacji.
Jeżeli którykolwiek wymieniony na liście zawodnik nie wystartuje w konkursie – wszystkie zakłady postawione na ten rynek pozostają ważne (nie ma zwrotów za brak udziału).  Wyjątkiem jest sytuacja, gdy zakład jest dodatkowo opisany.

Zawodnik – odległość (poniżej/powyżej):
Zakład na długość skoku, osiągniętą przez zawodnika we wskazanej próbie.
Aby zakład był ważny, zawodnik musi wystartować w konkursie.
W przypadku dyskwalifikacji, zarówno przed, jak i po skoku – zakłady zostaną anulowane.

Zawodnik – obejmie prowadzenie: 
Zakład na to, czy dany zawodnik obejmie prowadzenie w klasyfikacji konkursu bezpośrednio po swojej próbie.
Aby zakład był ważny, zawodnik musi wystartować w konkursie.
W przypadku dyskwalifikacji, zarówno przed, jak i po skoku – zakłady zostaną anulowane.

Różnica zwycięstwa:
Zakład na różnicę punktową pomiędzy zwycięzcą konkursu (lub serii) a kolejnym zawodnikiem w klasyfikacji.
W przypadku kiedy pierwsze miejsce zajmie dwóch lub więcej zawodników (ex equo), przyjmuje się różnicę pomiędzy osiągniętą przez nich notą punktową, a kolejnym najwyżej sklasyfikowanym zawodnikiem.

MŚ w lotach narciarskich:
W przypadku kiedy wszystkie serie konkursowe zaplanowane na drugi dzień mistrzostw zostaną odwołane, wszystkie zakłady na klasyfikację końcową mistrzostw zawarte po pierwszym dniu rywalizacji zostaną zwrócone.

MŚ w lotach narciarskich (Oberstdorf 2017/18):
W przypadku kiedy obie serie konkursowe zaplanowane na pierwszy dzień zawodów (19.01.2018) zostaną odwołane, wszystkie zakłady postawione na klasyfikację po 1 dniu zawodów pozostają ważne na zawody rozegrane kolejnego dnia (20.01.2018)

Formuła 1 – rodzaje zakładów

Samochód bezpieczeństwa (Safety Car) – tak/nie
Typujemy czy podczas wyścigu zostanie ogłoszony samochód bezpieczeństwa.
Wirtualny samochód bezpieczeństwa liczy się i zostanie uznany jako „zwykły” samochód bezpieczeństwa.

Biegi narciarskie – rodzaje zakładów

W przypadku biegów pościgowych zakłady rozliczone są na podstawie kolejności na mecie, a nie uzyskanych czasów netto.
Wyjątkiem jest sytuacja, w których zakład jest dodatkowo opisany i widnieje w nim wyraźna informacja, że dotyczy on czasu netto.

W przypadku zmiany planowanego dystansu biegu, zakłady pozostają ważne, o ile zmiana ta nie jest większa niż 25% pierwotnie zaplanowanego dystansu.

Wyścigi konne – sporty wirtualne – rodzaje zakładów

Kolejność 1-2
Zakład polega na wytypowaniu pierwszych dwóch koni na mecie w porządku 1-miejsce, 2-miejsce

TOP 2
Zakład polega na wytypowaniu pierwszych dwóch koni na mecie, jednakże kolejność nie ma znaczenia

Kolejność 1-2-3
Zakład polega na wytypowaniu pierwszych trzech koni na mecie w porządku 1-miejsce, 2-miejsce, 3-miejsce

TOP 3
Zakład polega na wytypowaniu pierwszych trzech koni na mecie, jednakże kolejność nie ma znaczenia

Wyścigi psów – sporty wirtualne – rodzaje zakładów

Kolejność 1-2
Zakład polega na wytypowaniu pierwszych dwóch psów na mecie w porządku 1-miejsce, 2-miejsce

TOP 2
Zakład polega na wytypowaniu pierwszych dwóch psów na mecie, jednakże kolejność nie ma znaczenia

Kolejność 1-2-3
Zakład polega na wytypowaniu pierwszych trzech psów na mecie w porządku 1-miejsce, 2-miejsce, 3-miejsce

TOP 3
Zakład polega na wytypowaniu pierwszych trzech psów na mecie, jednakże kolejność nie ma znaczenia

Igrzyska olimpijskie – rodzaje zakładów

Zawodnik – suma medali (lub złotych medali) indywidualnych
Aby zakład był ważny, dany zawodnik musi wystartować w minimum jednej konkurencji indywidualnej.

Zakłady na medale i tabele medalowe
Wszystkie medale wywalczone przez drużyny liczone są jako 1 medal.

Zakłady na żywo (Live)

Zakłady bukmacherskie na żywo to ciekawa propozycja dla miłośników sportu i bukmacherki.Wynik zdarzenia możemy obstawiać od razu po jego rozpoczęciu. Dla bukmachera to mocno absorbujące, gdyż kurs na zdarzenie zmienia się w zależności od sytuacji i rozwoju wydarzeń, na przykład na boisku. Oczywiście nasza wygrana zależy od tego kursu, jaki na dane wydarzenie zaoferował bukmacher w chwili zawierania przez nas zakładu.

To tylko najbardziej popularne typy zakładów. W ofercie każdego bukmachera znajduje się wiele różnych systemów, które miłośnik zakładania się znajdzie na stronie swojego ulubionego buka. Ile by ich jednak nie było, wszystko polega na jednym – typować lepiej niż bukmacher.