Pływający tuzin
Opis systemu
Każdy bardziej doświadczony gracz wie, że numery na ruletce padają nieregularnie i posiadają tendencję powracać. Tak samo jak nieregularnie padają numery, tak samo nieregularnie padają tuziny. Naprawdę tylko rzadko spotkamy się z tym, że tuziny przez dłuższy okres czasu padałyby regularnie 1 2 3 1 2 3 1 2 3 i tak dalej…
Podany system opiera się na zasadzie nierównomiernej dystrybucji tuzinów.
Zasada gry
Będziesz stawiał na tuziny, które powtarzają się, dokładniej mówiąc na tuzin, który właśnie padł.
Obowiązuje to dla każdego spinu. Jeżeli więc w kolejnym spinie padnie inny tuzin, znaczy to, że nie wygrywamy, jednak w dalszym spinie obstawiamy właśnie ten nowy tuzin.
W praktyce znaczy to, że kiedykolwiek tuzin powtórzy się, wygrywamy!
Wartości stawek
Będziesz obstawiać żetony według wartości podanych w następującej tabeli:
Numer poziomu | Wartości stawek | ||
1 | 1 | 2 | 3 |
2 | 2 | 4 | 6 |
3 | 3 | 6 | 9 |
4 | 4 | 8 | 12 |
Już podczas pierwszego przeliczenia stwierdzimy, że łączna suma żetonów w tabeli wynosi 60.
Dlatego zawsze musimy liczyć z tym nominałem, i mieć wystarczającą ilość żetonów do dyspozycji, przynajmniej w postaci minimalnego kapitału. W ciągu gry zobaczysz, że wartości stawek wahają się w czterech poziomach, w zależności od stanu kapitału. Ciągle w górę i w dół, stąd nazwa systemu – Pływający Tuzin.
Zasady i warunki gry
Jeżeli chodzi o wartości stawek, zawsze kierujemy się podaną tabelą.
Stawkę zaczynamy na wartości jednego żetonu na tuzin, który właśnie padł (jesteśmy na pierwszym poziomie tabeli).
Jeżeli padnie zero, następnym razem stawiamy taki sam tuzin, jak w poprzednim spinie.
Jeżeli nie wygramy, następnym razem stawiamy 2 żetony na tuzin, który właśnie padł (obowiązuje w pierwszym poziomie, w drugim to 4 żetony itd).
Jeżeli nawet w kolejnym spinie nie wygramy, następnym razem stawiamy 3 żetony, na tuzin, który właśnie padł (obowiązuje dla 1. poziomu, w drugim to 6 żetonów).
Narazie stawialiśmy więc według poziomu jeden – p. tabela.
Jeżeli przegramy 3x za sobą, jesteśmy na końcu poziomu i awansujemy na poziom wyższy.
Jeżeli wygramy, jednak posiadamy ujemny kapitał w porównaniu z kapitałem podstawowym, powracamy na początek danego poziomu.
Jeżeli wygramy i posiadamy dodatni kapitał w porównaniu z kapitałem podstawowym, idziemy na niższy poziom stawek (to oczywiście obowiązuje w wypadku poziomów wyższych aniżeli 1, z 1 nie można iść niżej).
Kiedy dobrniemy z powrotem na 1. poziom stawek i osiągniemy wygranej, kończymy grę.
Teoria jest zawsze nieco bardziej skomplikowana niż praktyka. Ten system naprawdę nie jest wogóle skomplikowany, łatwiej zrozumieć go na konkretnym przykładzie.
Praktyczny fragment gry – grany na ruletce francuskiej
Spin nr | Padnięty tuzin | Ilość żetonów | Poziom | Wynik | Stan | Notatka |
1 | 3 | 5000 | padł 3. tuzin, następnym raziem stawiamy więc na niego | |||
2 | 2 | 1 | 1 | przegrana | 4999 | po przegranej podnosimy stawkę na 2 żetony w ramach 1. poziomu |
3 | 3 | 2 | 1 | przegrana | 4997 | po przegranej podnosimy stawkę na 3 żetony w ramach 1. poziomu |
4 | 3 | 3 | 1 | wygrana | 5003 | wygrana, jesteśmy w plusie, powracamy na początek 1. poziomu |
5 | 2 | 1 | 1 | przegrana | 5002 | po przegranej podnosimy stawkę na 2 żetony w ramach 1. poziomu |
6 | 1 | 2 | 1 | przegrana | 5000 | po przegranej podnosimy stawkę na 3 żetony w ramach 1. poziomu |
7 | 2 | 3 | 1 | przegrana | 4997 | jesteśmy na końcu poziomu i w minusie, idziemy na poziom nr 2 |
8 | 1 | 2 | 2 | przegrana | 4995 | po przegranej podnosimy stawkę na 4 żetony w ramach 2. poziomu |
9 | 3 | 4 | 2 | przegrana | 4991 | po przegranej podnosimy stawkę na 6 żetonów w ramach 2. poziomu |
10 | 2 | 6 | 2 | przegrana | 4985 | jesteśmy na końcu poziomu i w minusie, idziemy na poziom nr 3 |
11 | 2 | 3 | 3 | wygrana | 4991 | wygrana, jednak ciągle jesteśmy w minusie, dlatego zostajemy na 3. poziomie, stawiamy ponownie jak na początku, więc po 3 żetony |
12 | 2 | 3 | 3 | wygrana | 4997 | znów wygrana, ciągle jesteśmy w minusie, więc ciągle 3. poziom, stawiamy jak na jego początku, więc po 3 żetony |
13 | 1 | 3 | 3 | przegrana | 4994 | po przegranej podnosimy stawkę na 6 żetonów w ramach 3. poziomu |
14 | 2 | 6 | 3 | przegrana | 4988 | po przegranej podnosimy stawkę na 9 żetonów w ramach 3. poziomu |
15 | 2 | 9 | 3 | wygrana | 5006 | wygrana, jesteśmy w plusie, więc schodzimy do niższego poziomu, nr 2 |
16 | 3 | 2 | 2 | przegrana | 5004 | po przegranej podnosimy stawkę na 4 żetony w ramach 2. poziomu |
17 | 3 | 4 | 2 | wygrana | 5012 | Wygrana, jesteśmy w plusie, idziemy na poziom nr 1 |
18 | 2 | 1 | 1 | przegrana | 5011 | po przegranej podnosimy stawkę na 2 żetonów w ramach 1. poziomu |
19 | 2 | 2 | 1 | wygrana | 5015 | osiągnęliśmy cel – wygrana w ramach 1. poziomu, kończymy grę! |
WYNIK | 5015 | W przeciągu 19 spinów osiągnęliśmy zysk 15 żetonów |
Możliwe opracowania systemu
System doskonale nadaje się do różnych opracowań. W świecie graczy używane są głównie dwie obróbki:
3 pływające tuziny | podana obróbka polega na tym, że system stosujemy nie tylko na jeden tuzin, lecz jednocześnie na wszystkich 3 tuzinach, przy czym na każdym tuzinie gramy jakby samodzielny system. |
6 pływających tuzinów | Podana obróbka polega na tym, że system stosujemy na 3 tuzinach i do tego na 3 słupkach, i tak samo, tak jak w poprzedniej obróbce, gramy na każdym z tych 6 tuzinów samodzielnie. Musimy uświadomić sobie, że system 6 pływających tuzinów jest już naprawdę bardzo wymagający (jak na kapitał, tak na mnóstwo notatek, które gracz musi poprawnie ocenić). Polecam więc grać tą wariantę w rzeczywistej grze aż po jej doskonałym opanowaniu i wypróbowaniu na brudno. |
Notatka
To podstawowe dwie obróbki. System pływającego tuzinu jest jednak bardzo zrównoważony i prosty, dlatego doskonale nadaje się również do kolejnych opracowań. Jeżeli ktokolwiek z graczy wpadnie na dalszą ciekawą obróbkę, to chętnie opublikuję ją.