Pływający tuzin

1250

Pływający tuzin

Opis systemu

Każdy bardziej doświadczony gracz wie, że numery na ruletce padają nieregularnie i posiadają tendencję powracać. Tak samo jak nieregularnie padają numery, tak samo nieregularnie padają tuziny. Naprawdę tylko rzadko spotkamy się z tym, że tuziny przez dłuższy okres czasu padałyby regularnie 1 2 3 1 2 3 1 2 3 i tak dalej…

Podany system opiera się na zasadzie nierównomiernej dystrybucji tuzinów.

Zasada gry

Będziesz stawiał na tuziny, które powtarzają się, dokładniej mówiąc na tuzin, który właśnie padł.

Obowiązuje to dla każdego spinu. Jeżeli więc w kolejnym spinie padnie inny tuzin, znaczy to, że nie wygrywamy, jednak w dalszym spinie obstawiamy właśnie ten nowy tuzin.

W praktyce znaczy to, że kiedykolwiek tuzin powtórzy się, wygrywamy!

Wartości stawek

Będziesz obstawiać żetony według wartości podanych w następującej tabeli:

Numer poziomuWartości stawek
1123
2246
3369
44812

 

Już podczas pierwszego przeliczenia stwierdzimy, że łączna suma żetonów w tabeli wynosi 60.

Dlatego zawsze musimy liczyć z tym nominałem, i mieć wystarczającą ilość żetonów do dyspozycji, przynajmniej w postaci minimalnego kapitału. W ciągu gry zobaczysz, że wartości stawek wahają się w czterech poziomach, w zależności od stanu kapitału. Ciągle w górę i w dół, stąd nazwa systemu – Pływający Tuzin.

Zasady i warunki gry

Jeżeli chodzi o wartości stawek, zawsze kierujemy się podaną tabelą.

Stawkę zaczynamy na wartości jednego żetonu na tuzin, który właśnie padł (jesteśmy na pierwszym poziomie tabeli).

Jeżeli padnie zero, następnym razem stawiamy taki sam tuzin, jak w poprzednim spinie.

Jeżeli nie wygramy, następnym razem stawiamy 2 żetony na tuzin, który właśnie padł (obowiązuje w pierwszym poziomie, w drugim to 4 żetony itd).

Jeżeli nawet w kolejnym spinie nie wygramy, następnym razem stawiamy 3 żetony, na tuzin, który właśnie padł (obowiązuje dla 1. poziomu, w drugim to 6 żetonów).

Narazie stawialiśmy więc według poziomu jeden – p. tabela.

Jeżeli przegramy 3x za sobą, jesteśmy na końcu poziomu i awansujemy na poziom wyższy.

Jeżeli wygramy, jednak posiadamy ujemny kapitał w porównaniu z kapitałem podstawowym, powracamy na początek danego poziomu.

Jeżeli wygramy i posiadamy dodatni kapitał w porównaniu z kapitałem podstawowym,  idziemy na niższy poziom stawek (to oczywiście obowiązuje w wypadku poziomów wyższych aniżeli 1, z 1 nie można iść niżej).

Kiedy dobrniemy z powrotem na 1. poziom stawek i osiągniemy wygranej, kończymy grę.

Teoria jest zawsze nieco bardziej skomplikowana niż praktyka. Ten system naprawdę nie jest wogóle skomplikowany, łatwiej zrozumieć go na konkretnym przykładzie.

Praktyczny fragment gry – grany na ruletce francuskiej

Spin nrPadnięty tuzinIlość żetonówPoziomWynikStanNotatka
13   5000padł 3. tuzin, następnym raziem stawiamy więc na niego
2211przegrana4999po przegranej podnosimy stawkę na 2 żetony w ramach 1. poziomu
3321przegrana4997po przegranej podnosimy stawkę na 3 żetony w ramach 1. poziomu
4331wygrana5003wygrana, jesteśmy w plusie, powracamy na początek 1. poziomu
5211przegrana5002po przegranej podnosimy stawkę na 2 żetony w ramach 1. poziomu
6121przegrana5000po przegranej podnosimy stawkę na 3 żetony w ramach 1. poziomu
7231przegrana4997jesteśmy na końcu poziomu i w minusie, idziemy na poziom nr 2
8122przegrana4995po przegranej podnosimy stawkę na 4 żetony w ramach 2. poziomu
9342przegrana4991po przegranej podnosimy stawkę na 6 żetonów w ramach 2. poziomu
10262przegrana4985jesteśmy na końcu poziomu i w minusie, idziemy na poziom nr 3
11233wygrana4991wygrana, jednak ciągle jesteśmy w minusie, dlatego zostajemy na 3. poziomie, stawiamy ponownie jak na początku, więc po 3 żetony
12233wygrana4997znów wygrana, ciągle jesteśmy w minusie, więc ciągle 3. poziom, stawiamy jak na jego początku, więc po 3 żetony
13133przegrana4994po przegranej podnosimy stawkę na 6 żetonów w ramach 3. poziomu
14263przegrana4988po przegranej podnosimy stawkę na 9 żetonów w ramach 3. poziomu
15293wygrana5006wygrana, jesteśmy w plusie, więc schodzimy do niższego poziomu, nr 2
16322przegrana5004po przegranej podnosimy stawkę na 4 żetony w ramach 2. poziomu
17342wygrana5012Wygrana, jesteśmy w plusie, idziemy na poziom nr 1
18211przegrana5011po przegranej podnosimy stawkę na 2 żetonów w ramach 1. poziomu
19221wygrana5015osiągnęliśmy cel – wygrana w ramach 1. poziomu, kończymy grę!
 WYNIK5015W przeciągu 19 spinów osiągnęliśmy zysk 15 żetonów

 

Możliwe opracowania systemu

System doskonale nadaje się do różnych opracowań. W świecie graczy używane są głównie dwie obróbki:

3 pływające tuzinypodana obróbka polega na tym, że system stosujemy nie tylko na jeden tuzin, lecz jednocześnie na wszystkich 3 tuzinach, przy czym na każdym tuzinie gramy jakby samodzielny system.
6 pływających tuzinówPodana obróbka polega na tym, że system stosujemy na 3 tuzinach i do tego na 3 słupkach, i tak samo, tak jak w poprzedniej obróbce, gramy na każdym z tych 6 tuzinów samodzielnie. Musimy uświadomić sobie, że system 6 pływających tuzinów jest już naprawdę bardzo wymagający (jak na kapitał, tak na mnóstwo notatek, które gracz musi poprawnie ocenić). Polecam więc grać tą wariantę w rzeczywistej grze aż po jej doskonałym opanowaniu i wypróbowaniu na brudno.

Notatka

To podstawowe dwie obróbki. System pływającego tuzinu jest jednak bardzo zrównoważony i prosty, dlatego doskonale nadaje się również do kolejnych opracowań. Jeżeli ktokolwiek z graczy wpadnie na dalszą ciekawą obróbkę, to chętnie opublikuję ją.