Pływający tuzin

2437

Pływający tuzin

Opis systemu

Każdy bardziej doświadczony gracz wie, że numery na ruletce padają nieregularnie i posiadają tendencję powracać. Tak samo jak nieregularnie padają numery, tak samo nieregularnie padają tuziny. Naprawdę tylko rzadko spotkamy się z tym, że tuziny przez dłuższy okres czasu padałyby regularnie 1 2 3 1 2 3 1 2 3 i tak dalej…

Podany system opiera się na zasadzie nierównomiernej dystrybucji tuzinów.

Zasada gry

Będziesz stawiał na tuziny, które powtarzają się, dokładniej mówiąc na tuzin, który właśnie padł.

Obowiązuje to dla każdego spinu. Jeżeli więc w kolejnym spinie padnie inny tuzin, znaczy to, że nie wygrywamy, jednak w dalszym spinie obstawiamy właśnie ten nowy tuzin.

W praktyce znaczy to, że kiedykolwiek tuzin powtórzy się, wygrywamy!

Wartości stawek

Będziesz obstawiać żetony według wartości podanych w następującej tabeli:

Numer poziomu Wartości stawek
1 1 2 3
2 2 4 6
3 3 6 9
4 4 8 12

 

Już podczas pierwszego przeliczenia stwierdzimy, że łączna suma żetonów w tabeli wynosi 60.

Dlatego zawsze musimy liczyć z tym nominałem, i mieć wystarczającą ilość żetonów do dyspozycji, przynajmniej w postaci minimalnego kapitału. W ciągu gry zobaczysz, że wartości stawek wahają się w czterech poziomach, w zależności od stanu kapitału. Ciągle w górę i w dół, stąd nazwa systemu – Pływający Tuzin.

Zasady i warunki gry

Jeżeli chodzi o wartości stawek, zawsze kierujemy się podaną tabelą.

Stawkę zaczynamy na wartości jednego żetonu na tuzin, który właśnie padł (jesteśmy na pierwszym poziomie tabeli).

Jeżeli padnie zero, następnym razem stawiamy taki sam tuzin, jak w poprzednim spinie.

Jeżeli nie wygramy, następnym razem stawiamy 2 żetony na tuzin, który właśnie padł (obowiązuje w pierwszym poziomie, w drugim to 4 żetony itd).

Jeżeli nawet w kolejnym spinie nie wygramy, następnym razem stawiamy 3 żetony, na tuzin, który właśnie padł (obowiązuje dla 1. poziomu, w drugim to 6 żetonów).

Narazie stawialiśmy więc według poziomu jeden – p. tabela.

Jeżeli przegramy 3x za sobą, jesteśmy na końcu poziomu i awansujemy na poziom wyższy.

Jeżeli wygramy, jednak posiadamy ujemny kapitał w porównaniu z kapitałem podstawowym, powracamy na początek danego poziomu.

Jeżeli wygramy i posiadamy dodatni kapitał w porównaniu z kapitałem podstawowym,  idziemy na niższy poziom stawek (to oczywiście obowiązuje w wypadku poziomów wyższych aniżeli 1, z 1 nie można iść niżej).

Kiedy dobrniemy z powrotem na 1. poziom stawek i osiągniemy wygranej, kończymy grę.

Teoria jest zawsze nieco bardziej skomplikowana niż praktyka. Ten system naprawdę nie jest wogóle skomplikowany, łatwiej zrozumieć go na konkretnym przykładzie.

Praktyczny fragment gry – grany na ruletce francuskiej

Spin nr Padnięty tuzin Ilość żetonów Poziom Wynik Stan Notatka
1 3       5000 padł 3. tuzin, następnym raziem stawiamy więc na niego
2 2 1 1 przegrana 4999 po przegranej podnosimy stawkę na 2 żetony w ramach 1. poziomu
3 3 2 1 przegrana 4997 po przegranej podnosimy stawkę na 3 żetony w ramach 1. poziomu
4 3 3 1 wygrana 5003 wygrana, jesteśmy w plusie, powracamy na początek 1. poziomu
5 2 1 1 przegrana 5002 po przegranej podnosimy stawkę na 2 żetony w ramach 1. poziomu
6 1 2 1 przegrana 5000 po przegranej podnosimy stawkę na 3 żetony w ramach 1. poziomu
7 2 3 1 przegrana 4997 jesteśmy na końcu poziomu i w minusie, idziemy na poziom nr 2
8 1 2 2 przegrana 4995 po przegranej podnosimy stawkę na 4 żetony w ramach 2. poziomu
9 3 4 2 przegrana 4991 po przegranej podnosimy stawkę na 6 żetonów w ramach 2. poziomu
10 2 6 2 przegrana 4985 jesteśmy na końcu poziomu i w minusie, idziemy na poziom nr 3
11 2 3 3 wygrana 4991 wygrana, jednak ciągle jesteśmy w minusie, dlatego zostajemy na 3. poziomie, stawiamy ponownie jak na początku, więc po 3 żetony
12 2 3 3 wygrana 4997 znów wygrana, ciągle jesteśmy w minusie, więc ciągle 3. poziom, stawiamy jak na jego początku, więc po 3 żetony
13 1 3 3 przegrana 4994 po przegranej podnosimy stawkę na 6 żetonów w ramach 3. poziomu
14 2 6 3 przegrana 4988 po przegranej podnosimy stawkę na 9 żetonów w ramach 3. poziomu
15 2 9 3 wygrana 5006 wygrana, jesteśmy w plusie, więc schodzimy do niższego poziomu, nr 2
16 3 2 2 przegrana 5004 po przegranej podnosimy stawkę na 4 żetony w ramach 2. poziomu
17 3 4 2 wygrana 5012 Wygrana, jesteśmy w plusie, idziemy na poziom nr 1
18 2 1 1 przegrana 5011 po przegranej podnosimy stawkę na 2 żetonów w ramach 1. poziomu
19 2 2 1 wygrana 5015 osiągnęliśmy cel – wygrana w ramach 1. poziomu, kończymy grę!
  WYNIK 5015 W przeciągu 19 spinów osiągnęliśmy zysk 15 żetonów

 

Możliwe opracowania systemu

System doskonale nadaje się do różnych opracowań. W świecie graczy używane są głównie dwie obróbki:

3 pływające tuziny podana obróbka polega na tym, że system stosujemy nie tylko na jeden tuzin, lecz jednocześnie na wszystkich 3 tuzinach, przy czym na każdym tuzinie gramy jakby samodzielny system.
6 pływających tuzinów Podana obróbka polega na tym, że system stosujemy na 3 tuzinach i do tego na 3 słupkach, i tak samo, tak jak w poprzedniej obróbce, gramy na każdym z tych 6 tuzinów samodzielnie. Musimy uświadomić sobie, że system 6 pływających tuzinów jest już naprawdę bardzo wymagający (jak na kapitał, tak na mnóstwo notatek, które gracz musi poprawnie ocenić). Polecam więc grać tą wariantę w rzeczywistej grze aż po jej doskonałym opanowaniu i wypróbowaniu na brudno.

Notatka

To podstawowe dwie obróbki. System pływającego tuzinu jest jednak bardzo zrównoważony i prosty, dlatego doskonale nadaje się również do kolejnych opracowań. Jeżeli ktokolwiek z graczy wpadnie na dalszą ciekawą obróbkę, to chętnie opublikuję ją.