Twitter, Inc. to globalna platforma do publicznego wyrażania siebie i prowadzenia rozmów w czasie rzeczywistym. Zapewnia sieć, która łączy użytkowników z ludźmi, informacjami, pomysłami, opiniami i wiadomościami. Usługi firmy obejmują komentarze na żywo, połączenia na żywo i rozmowy na żywo. Jego aplikacja zapewnia usługi społecznościowe i usługi mikroblogowania za pośrednictwem urządzeń mobilnych i Internetu. Firma może być również wykorzystywana jako narzędzie marketingowe dla firm. Jego produkty i usługi obejmują Twitter, Peryskop, Promowane Tweety, Promowane konta i Promowane trendy. Twitter został założony przez Jacka Dorseya, Christophera Isaaca Stone’a, Noah E.
Akcje Twitter – kurs i notowania
Twitter – analiza fundamentalna
Historia twittera
Twitter został założony w 2006 roku przez Evana Williamsa, Noah Glass, Jacka Dorseya i Biz Stone’a jako sposób masowego wysyłania wiadomości SMS. Obecnie jego siedziba główna znajduje się w San Francisco w Kalifornii i posiada ponad 25 biur oraz 3.300 pracowników na całym świecie.
Obecnie Twitter jest firmą popularną na całym świecie i jest jedną z 10 najczęściej odwiedzanych stron internetowych na świecie. W 2014 roku witrynę odwiedziło 271 milionów aktywnych użytkowników dziennie, wysyłając przez nią ponad 500 milionów tweetów.
Twitter to platforma do dzielenia się swoimi historiami i pomysłami w czasie rzeczywistym ze światem – za pomocą zdjęć i filmów wideo lub tekstu o długości do 140 znaków. Jest to metoda wyrażania swoich myśli i opowiadania własnych narracji, a dla grup i firm generowanie ekspozycji na produkty i usługi. Jest to usługa szanowana przez media i dziennikarzy szukających źródeł do weryfikacji ważnej historii.
Inwestowanie w akcje Twittera: To, co musisz wiedzieć
- Debiut giełdowy Twittera miał miejsce 6 listopada 2013 roku. 70 000 000 akcji po cenie 26 USD zaoferowano po cenie 18,3 mld USD, co umożliwiło wycenę spółki na 18,3 mld USD.
- Dzień po debiucie kurs otwarcia wyniósł 45,10 USD, wzrósł do 50,09 USD w ciągu dnia i zamknął się w dniu po 44,90 USD.
- W 2013 roku. Twitter ogłosił minimalne zyski planowane na 2014 rok, przy wzroście przychodów o 124% w samym II kwartale.
- Inwestorzy nadal wierzą w potencjał mediów społecznościowych i mają nadzieję, że duża część ich potencjału nie została jeszcze uwolniona.
- Spółka jest często definiowana jako miejsce do mikroblogowania lub miejsce publikacji w mediach społecznościowych.
- Prawie wszystkie przychody z Twittera (85%) pochodzą z ogłoszeń publikowanych na stronie.
Twitter może służyć jako miejsce na reklamę, źródło informacji dla mediów i kanał komunikacji. Przyszłość firmy zależy od tego, czy jest dobrze zarządzana i jak daleko może ona osiągnąć swój potencjał.