Airtime chwali się przychodami i planuje debiut na głównym parkiecie GPW

655

9 października Airtime, hurtownik usług telekomunikacyjnych, ogłosił plany debiutu na głównym parkiecie warszawskiej giełdy, która ma się odbyć „w najbliższej przyszłości”. Ponadto spółka przedstawiła szacunkowe wyniki finansowe za 2019 r.

Firma szacuje, że jej przychody ze sprzedaży w 2019 r. Przekroczą 80 mln EUR, a wynik EBITDA ma wynieść 1,3 mln EUR. Dla porównania, w ubiegłym roku Airtime wygenerował przychody ze sprzedaży w wysokości 74,5 miliona euro, podczas gdy EBITDA wyniósł 490 000. euro. Ponadto firma szczyci się tym, że we wrześniu tego roku osiągnęła obrót przekraczający 13 milionów EUR, z marżą kilku procent zysku.

Obecnie Airtime świadczy usługi tylko na rynku polskim, ale planuje rozpocząć ekspansję międzynarodową w najbliższej przyszłości.

Szczegóły dotyczące oferty publicznej i jej potencjalnej daty nie są jeszcze znane.

Airtime świadczy usługi telekomunikacyjne dla klientów biznesowych i korporacyjnych, które obejmują zarówno systemy teleinformatyczne, jak i usługi outsourcingowe, w tym działające infolinie, systemy SMS (głosowanie, loterie, quizy), płatności mobilne, kampanie telemarketingowe, a także systemy wykrywania oszustw i zapobiegania im. Ponadto firma odsprzedaje usługi telekomunikacyjne, umożliwiając dużym klientom uzyskanie lepszych ofert. Firma należy do CHL Group, notowanej na włoskiej giełdzie papierów wartościowych, gdzie jest liderem pod względem wielkości i obrotów.

Grupa CHL S.P.A jest notowana na włoskim parkiecie od 2000 roku. Obecna cena jej akcji wynosi 0,005 EUR, a kapitalizacja rynkowa przekracza 6,8 mln EUR.