Wzrost przychodów i liczby klientów. Akcje Plus500 najwyżej od lutego

91

Jeden z największych brytyjskich brokerów FX / CFD notowanych na londyńskiej giełdzie, Plus500, przedstawił we wtorek wstępne wyniki za trzeci kwartał 2019 r., Informując o wzroście przychodów i liczbie nowych klientów w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej. W rezultacie akcje brokerskie zyskały prawie 10%, testując najwyższe poziomy od lutego i przełamując konsolidację, która utrzymuje notowania na długoterminowych minimach.

Wzrost przychodów o 10%, nowi klienci 18%

W ujęciu rocznym Plus500 może pochwalić się jedynie stopami wzrostu. Dotyczy to zarówno przychodów, które wzrosły o 10% do poziomu 110,6 mln GBP, liczby nowych klientów, która osiągnęła 24 000 (+ 18% r / r), jak i liczby aktywnych klientów, rosnących o 9%, do prawie 111 000. Broker podniósł również średni przychód na klienta do 997 USD i obniżył średni koszt na klienta o 42% do 921 USD. Wyniki są również bardziej korzystne w porównaniu z drugim kwartałem 2019 r., Z wyjątkiem liczby nowych klientów, która spadła o 7% w porównaniu z okresem kwiecień-czerwiec 2019 r.

Z każdym kolejnym kwartałem broker zwiększa przychody poza Unią Europejską, gdzie działalność została poważnie ograniczona przez zeszłoroczną interwencję produktową. W ostatnim kwartale 45% przychodów grupy pochodziło spoza UE, a 40% zysków na Starym Kontynencie generowali klienci o statusie profesjonalistów.

Asaf Elimelech, CEO Plus500, skomentował: „W okresie sprawozdawczym nadal koncentrowaliśmy się na zapewnieniu znacznych ulepszeń platformy transakcyjnej, dodając funkcjonalność, która przemawia do bardziej zaawansowanych handlowców, oraz do obsługi klienta, która jest skuteczne narzędzie do zatrzymywania konsumentów ”.

„Podstawowe wyniki operacyjne i wskaźniki pozyskiwania klientów pozostają niezmienne. Jesteśmy przekonani, że nadal możemy osiągać lepsze wyniki niż pozyskiwanie klientów przez naszą grupę partnerską, utrzymując poziom ściśle ukierunkowanych inwestycji marketingowych w celu wykorzystania możliwości pojawiających się rynków, z oczekiwaniami nowych klientów generowanie dodatkowych przychodów w odpowiednim czasie. ”.