Thomas Cook i Forever 21

688

Forever 21 jest ofiarą sprzedaży internetowej, a sklepy stacjonarne pozostają w defensywie – mówi Łukasz Wardyn z CMC Markets w najnowszym odcinku Market Artists, nadanym 3 października 2019 r. Program prowadzony przez Jacka Brzeskiego znanego z anteny Polsat News zauważył upadek biura podróży Thomas Cook. Serdecznie zapraszamy do kolejnej recenzji najważniejszych i najciekawszych wiadomości ze świata finansów.

Bankructwo Thomasa Cooka i na zawsze 21

Upadek biura podróży Thomas Cook spowodował wielką „falę zniszczenia”. Tysiące ludzi codziennie żegnało się ze swoimi wymarzonymi wakacjami. Doprowadziło to również do wielu dziwnych sytuacji, w których hotele żądały zapłaty za pobyt od urlopowiczów, którzy już zapłacili za upadłe biuro. Bankructwo młodzieżowego sklepu odzieżowego Forever 21, który oficjalnie wycofuje się z rynku, jest również bardzo głośne.

  • 8 lat temu w Polsce otwarto 8 sklepów Forever 21, a dziś mamy do czynienia z bankructwem – ogłosił wykładowca.

Według Wardyn rynek odzieży to rynek, na którym trendy, kolekcje i moda zmieniają się znacznie częściej niż dwa razy w roku. Sieć Forever 21 opierała się na nowych i tanich trendach, ale jak widać, rozszerzenia nie można dostosować do biznesu online.